Specialist in comunicare si promovare offline si online

Asociatia Caritatea este o organizatie nonprofit cu obiect de activitate "oferirea de suport  specializat a persoanelor cu nevoi speciale".  Din 1990 Asociatia Caritatea cu sediul in Cluj Napoca s-a pozitionat in slujirea persoanelor cu dizabilitati.

Scopul general al postului

Coordonarea si asigurarea intregului proces de comunicare si promovare a proiectelor asociatiei in mediul ofline si online.

Cerintele postului

Calificari / specializari necesare:

  • Studii superioare în domeniul economic sau comunicare;
  • Experiența profesională în domeniu: minim 2 ani într-unul din domeniile: comunicare, relații publice sau marketing;
  • Experiență relevantă în conceperea și coordonarea unor campanii de promovare;
  • Experiența în organizații neguvernamentale reprezintă un avantaj (inclusiv cea de voluntariat).
  • Limbi străine (necesitate și nivel): engleza în mod obligatoriu, la nivel C;
  • Cunoștințe de operare / programare pe calculator (necesitate și nivel):

Competentele postului (pachet de competente)

  • Abilități de creație publicitară/ branding
  • Abilităţi de copywriting
  • Cunoştinţe de publicare și promovare în mediul online;
  • Cunoştinţe avansate operarepe calculator – pachetul Office şi Internet; cunoștințe minime de editare foto și video (Photoshop, Indesign, Corel etc.)
  • Abilitati de comunicare si relationare interpersonala, organizarea resurselor si stabilirea prioritatilor
  • Flexibilitate si atitudine pozitiva fata de schimbare.

Experienta de lucru necesara 
minimum un an in activitatea in domeniu

Oferim suport intensiv pentru o integrare rapida!

creativitate, initiativa, comunicare, spirit de echipa, atitudine pozitiva, empatie

Beneficii

  • respectul pentru fiecare angajat;
  • un mediu de lucru placut si dinamic intr-o organizatie aflata in expansiune;
  • posibilitati de dezvoltare profesionala si constanta;
  • locație semi-centrala, accesibilă;
  • orientare către realizarea obiectivelor/performanță;
  • oportunități de networking în mediul organizatiilor nonguvernamentale;
  • mediu de lucru deschis, transparent, prietenos;
  • Oportunitate pentru dezvoltarea carierei;
  • Venituri conform cu experienta si performantele candidatului.

HAI INTR-O ECHIPA DINAMICA SI CREATIVA. Faci ce-ti place si totodata vei oferii o speranta celor cu nevoi speciale! contacteaza-ne!

email: hr@fyt.ro sau telefon: 0771 44 68 70